Ostukorv
0.000

Ostuinfo

Toodete lisamine ostukorvi

Soovitud toote leidmiseks võid kasutada otsingut lehekülje päises. Mitmele tootele saad valida ka meelepärase variatsiooni või suuruse. Pane tähele, et erinev variatsioon või suurus võib muuta ka toote hinda. Kui oled meie kaubavalikust omale midagi meelepärast leidnud, saad selle ostukorvi lisada, valides toodete arvu ja klõpsates nupul „Lisa ostukorvi“.

Ostukorvi sisu saad kontrollida lehe üleval parempoolses servas. Kuniks kaup on ostukorvis ja ostuprotsess on lõpetamata, on see saadaval ka kõigile teistele klientidele. Kui jääd oma ostusoovile kindlaks, siis vali sobiv transport ning liigu edasi järgmisele lehele vajutades nupule „Maksa turvaliselt“. Sealt saad sisestada vajalikud andmed ning valida tasumise viisi. Tellimuse kinnitad, kui vajutad nupule „Vormista tellimus“.

Toodete eest tasumine

Tellimuse vormistamisel pangalingiga internetipangas tuleb valida nimekirjast sobiv pank. Peale tellimuse kinnitust suunatakse Sind otse internetipanka, kus Sind ootab ees täidetud maksekorraldus. Kui oled tellimuse kinnitanud kuvatakse ekraanil teade, et Sinu tellimus on registreeritud ja Sinu e-maili aadressile saadetakse ka tellimuse kinnitus.

Kui Sul pole võimalik internetipangas tasuda, siis vali tasumise viisiks lihtsalt “arvega” ja esita tellimus. Arve saadetakse sulle e-mailile ning arve tuleb tasuda 3 päeva jooksul, näidates ülekandes ära ka tellimuse numbri. Tellimus jõustub peale tellimuse tasumist. Kui kolme päeva jooksul pole tellimuse eest tasutud, siis tellimus tühistatakse.

Kauba kättetoimetamine

Meie naturaalsed tooted on reeglina olemas laokaubana ja on valmis väljasaatmiseks kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasutud summa laekumist. Tooted, mis vajavad töötlemist või pildi maalimist on valmis väljasaatmiseks 21 tööpäeva jooksul. Nädalavahetusel tehtud tellimust käsitleme esmaspäeval. Kui toodet laos ei ole, siis palume esitada eritellimus tellimused@strauss.ee. Ettetellimisel toodete tarneaeg on kuni 21 tööpäeva.

Kauba kättesaamiseks on võimalik valida:

1.   DPD pakiautomaat

https://www.dpd.com/ee/et/pakiautomaatide-nimekiri/nimekiri/

2. Omniva pakiautomaat

https://www.omniva.ee/abi/kaart/asukohad

Kohe, kui pakk on jõudnud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.

3. Kullerteenus otse aadressile

4. Tulla ise kaubale järele Avinurme Puiduaita: Võidu 3, Avinurme, Jõgevamaa.  www.puiduait.ee

Tellimuse muutmine

Kui oled juba tellimuse esitanud, kuid soovid seda muuta või tellimusest loobuda, saada palun kiri aadressile tellimused@strauss.ee. Kirjas märgi kindlasti ka oma tellimuse number, mida soovid muuta või tühistada.

Garantii ja kaupade tagastamine

Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest. Ostetud toodetele kehtib 14-päevaline tagastusõigus. Selleks peab ostja tagastatava kaubaga kaasa andma ka vastavasisulise avalduse. Tagastatav kaup peab olema rikkumata ja kasutamata.

Kui Sa ei ole saadud kaubaga rahul, on Sul õigus tellimusest 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest taganeda ning kaup kasutamata kujul ja oma kulul tagastada. Seejärel tagastame kauba eest tasutud summa v.a. transpordikulud. Teade tellimusest taganemise kohta koos pangakonto numbriga, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa, saada palun aadressile tellimused@strauss.ee. Müüja kannab raha antud kontole 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kätte saamisest. Makstud saatekulusid ei tagastata ja saatmisega seotud kulutusi ei kompenseerita.